onsdag 16 februari 2011

som sagt.. det blir inte alltid som man vill

du vet, och jag vet att det aldrig kommer bli vi två.
du vet inte hur jag känner.
jag vet inte vad du vill.
vi vet inte varför vi slutade .
är det sant att det aldrig kommer bli som innan?
jag behöver dig.
du var mitt svar till allt.
jag vill inte vara kvar här, ensam. utan dig.
för svaret på alla frågor, var du.
jag kan bara se ditt leende, din kropp, i mina drömmar.
men jag kan fortfarande höra din röst i andra sidan telefonen,
eka i mitt huvud.
hur fan kunde det sluta såhär?
vad är meningen med att känna såhär starkt för någon,
utan att få använda och visa den känslan!?
kanske aldrig var meningen,
fan också. jag vill inget hellre än att dra tillbaks tiden.
jag kan inte andas ren luft utan dig vid min sida.
att det skulle sluta såhär, det visste inte någon av oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar