torsdag 30 december 2010

jag och matilda vill få tiden att gå fortare..

förlåt igen för riktigt dålig uppdatering..
men igår så drog jag till trollhättan, och där mötte jag upp Anna Emma och Pernilla! 
hittade allt jag behövde, locktång, kavaj, klänning och lite små saker som lösnaglar och skit ! :p
och sen drog jag hem till Anna med tjejorna ,och hade riktigt mys! 
idag gick vi upp för tidigt, för att dra till gymmet jag anna och pernilla!:D och där mötte vi Matilda, och det kändes riktigt jävla gött! :D sen så gjorde vi lite annat.. :p
och till sist hamnade jag här, hos bäsisen! :)
vi försöker att få tiden att gå snabbare, men det går inte alls så bra ! (; imorgon är de nyår! :D och jag är för jävla taggad asså, först gör jag och matilda oss i ordning hos henne, här asså , och sen drar vi och hämtar Filip och Jakob, och drar till Anna, där även michaela och joakim kommer va, sen drar vi vidare till ludvig! =) ska bli as nice !

kommer nog inte blogga varken mer idag eller imorgon, så ni får ha en underbar nyår!! :D 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar