måndag 20 december 2010

ojdå..

hittade en text från typ , 2-3 månader sedan..
och det visade sig att jag är starkare än vad jag tror! :) titta nu , när jag gått vidare,
är jag gladare än någonsin! :D och jaaa... det kan bero på en liten sak ? (a)

_________________________

jag kan inte sitta här och gråta , och inte gå vidare.
ska jag vara ärlig, tänker jag inte heller gå vidare.
ingen vill älska någon som inte älskar en tillbaks. livet är för kort för att sörja.
men om jag säger såhär.. hur många är det som blir sårade?
jo, alla. alla blir det, någon gång.
men av dig, just dig av alla. Är det verkligen meningen att man kan älska någon ,
så mycket som jag älskade dig, och sen bara glömma allt!?
jag kommer inte glömma ett ord vi sa till varandra.
fyfan vad jag saknar dig.
orden jag skriver nu, kanske inte betyder något för dig.
Men för mig betyder det allt, jag sitter och gråter när jag skriver detta.
att förlora dig, som både vän, och kärlek , är nog det jobbigaste jag någonsin gått igenom.



riktigt gammal bild..:*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar