onsdag 19 januari 2011

'cuz I got something to believe in...

ska ringa Matilda och höra om vi ska till Trollhättan och shoppa på lördag.

måste berätta en sak. i fredags (?) använde jag mina tygskor till skolan, och när ja skulle dra upp dragkedjan så gick den sönder. och idag när jag skulle ta på mig mina stövlar, hände fan exakt samma sak! och vi åker på söndag, och jag har inga skor!!! :o det är fan typiskt mig!

jag är äntligen klar i mitt rum?! ;D alla saker är ute, och det ekar :o , imorgon ska jag bara dammsuga och sånt! ;) sen börjar tapetseringen! :D:D hihihi!

sitter vid medeltidsdatan ,så jag har bara gamla bilder... typ ^^

2 kommentarer:

  1. mcmick.blogg.se Kolla du också, varje kommentar ger dig en chans till ett länkat inlägg om dig i min blogg :) Lycka till!

    SvaraRadera
  2. sv; Tack för din kommentar. Vad roligt att höra att du gillar den, den är jättetuff :)

    SvaraRadera