torsdag 20 januari 2011

varför sa du inte bara som det var.

jag är trött på allt jävla skitsnack. ska bli skönt och komma här ifrån ett tag.
tror jag behöver det! fuck.
måste snacka med dig, och ljuger du för mig, igen, så är då fan inte värd varken mig eller min vänskap! det jag fick reda på idag, gjorde mig sjukt arg, varken ledsen eller deprimerad, men jävligt arg. hur fan tänker du?! åhh.
fan vilken tur jag har som har så underbara kompisar, utan att dom visste om det så gjorde dom min dag sjukt rolig ändå. jag är jätte glad att jag har er! :)

aja. förlåt, men ja var bara tvungen. skriver jag mer kommer det bara göra mig ännu surare,
så ja får återgå till mitt förbannande pluggande! har engelska inlämning, och so prov imorgon! och är snart klar med engelskan! gött! hörs sen

akta er, arg tjej i farten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar