söndag 6 februari 2011

fan vad ni suger på o kommentera.

jaa, det är inte alls kul att logga in, och inte se några kommentarer faktiskt:( ni får bli bättre på det! ;) och ni får också berätta vad jag ska göra för att få bloggen att bli bättre? (:
skulle verkligen behövas! :D
har iaf kommit hem från pappa, och har suttit och kollat på solsidan, gudomligt :p
OVE SUNDBERG. UNDERBAR MAN! dessutom blev det inget med trollhättan, som jag redan visste! ;) men jag och sara ska tjata på mamma att åka imorgon! ;) dessutom har jag nog hittat objektivet jag vill ha, har nästan bestämt mig! :p ser redan fram emot helgen, på fredag drar ja och sara till stockholm direkt efter skolan, och pappa möter oss där. sen ska vi till hotellet, och träffa en jävla massa släkt, och då menar jag MASSOR. har inte ens träffat hälften. sen på lördag blir det 18- års fest för kusinen! :) helt underbart. sjukt grym kusin också! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar