söndag 6 februari 2011

innan jag går och lägger mig

så gör jag det här, enormt sugiga tråkiga test. haha. lite saker om mig (;
 
KÄRLEK, SKOLA, FAMILJ, VÄNNER, FJORTIS,
KRIMINELLT, DÅLIGA TIDER.

KÄRLEK:
Är du kär just nu? kanske. lite?
Har du någon kille just nu - nää!
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? verkligen inte. hatar folk som håller på så.
Vem kramade du senast? - Matilda
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? hahaha. skulle han göra det, så är det fan hejdå med vårt förhållande!
SKOLA:
Är du duktig i skolan? - hahaha, ibland?
Har du bra betyg? - jo, aa. ganska, lite?:p
Har du fått göra om ett prov någon gång? - nee!
Har du fått ett bra resultat på ett prov? - jarå
Sköter du dej i skolan? - jadu, aa. (:
har du tuggat tuggummi under skoltid? nene, bara på varje lektion!
Haft mobilen på lektionstid? - har aldrig hänt ;o haha. ohjo.
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? - nee
FAMILJ:
Trivs hemma? - jag älskar min familj
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? aaha
Har skrikit och slagit din mamma? - skrikit, ohja! ;p
Har fått en rejäl utskällning på sistone?nää, lite små tjafs bara
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv? min syster, ja!
Du älskar din familj oavsett vad som händer? -aadå! :)

VÄNNER:
Du har vänner? - inte en enda! jodå.. (;
Vem/vilka var du med sist? - Hanna, Anna, Nathalie, och en massa på kronan!
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - jaa? klart som fan! :) <3
Är det okej att ha kill-kompisar? - självfallet!
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - vem skulle kunna det? skulle aldrig komma på tanken!

FJORTIS:
Du sminkar dej varje dag? - nej,
Tar kort på dina bröst? - nää ?
Använder foundation på läpparna? - hahaha. nej!
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr?- plattar håret gör jag (;
Ditt hår är knallblont? - neeenee!


KRIMINELLT:
Har du snattat? - näj
Är det okej att vara kriminell? - nej ?

Vill du bli kriminell? - verkligen inte!
Varför gör du sånt här? - har jag gjort det ? :o
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? haha, nej jag ringer mamma eller pappa!
Har du suttit i fängelset? - nee
Vill du hamna i fängelset? - jo, självklart! skulle inte tro det du

DÅLIGA TIDER:
Har du vart på dåligt humör den senaste tiden? - mm, förra veckan.
När grät du senast? - ska jag vara ärlig. i onsdags när jag fick reda på en grej.
Du har gråtit över en kille? - mm
Vem bråkade du senast med? - daddy..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar