söndag 5 december 2010

att det känns så bra till slut ändå. :)

ajjemän! känns riktigt bra just nu! :) jag mår så innihelvetes bra. aa, förutom febern och det! :p
känns bra iaf.
sitter och funderar på om jag ska till skolan imorgon?! har haft feber idag, tror inte jag har det nu men.. om jag inte går imorgon så får jag göra svenska redovisningen någon annan dag, vilket inte är bra , nu iaf. och om jag går så måste jag göra den redovisningen, och eftersom det är muntligt så måste jag prata.. och då kommer jag få sänkt betyg bara för att jag inte kan prata så högt pga halsen! :s aja, vi får se hur jag mår imorgon! :)
är jag hemma imorgon, lovar jag att det kommer upp en ny header, och ny design?! =)
men eftersom det är så himla mycket plugg den här veckan 2 prov,1 muntlig redovisning, 1 läxa !  hmm.. och jag ligger efter i matten som vi ska ha prov på! shiiiiiiit.
blir nog intemkt bloggning den här veckan, men ska försöka klämmain ett inlägg varje dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar