onsdag 15 december 2010

skönt..eller ... nej , jo!

hmm.. jag har ju det här problemet med killar dårå. eftersom jag har blivit sårad flera gånger,
så har jag en gång för alla bestämt mig, (tro det eller ej,)
att vi enbart ska vara vänner! det bestämde jag nu, innan jag blir riktigt kär..  det kommer bli svårt i början..för mig.
men nu är det så det är!

skolan idag var helt ok faktiskt!
hade inte 1 endaste lektion , för vi var med på julshows grejen som är
dom här 3 dagarna! (: så inte 1 lektion på 3 dagar! fyfan vad skönt! :D
även fast dagen inte vart helt bra, så är jag nöjd.
jag har rätt ut saker och ting med min bästa vän.. och jag har även rätt ut att
det var fel person att tycka om. och sen hände en grej som gjorde mig lite, eller mycket
förrvirrad! men allt är ändå grymt bra just nu! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar