lördag 11 december 2010

gårdagen!

gårdagen var riktigt grym, ärligt talat! =)
först skolan, haha... jag o matilda, flumattacker (som vanligt!)
sen efter blev det fotbollsturnering, då Matilda faktiskt spela i ett lag! ;) och hon var grym! dom spelade i arbetsbyxor, (man skulle va utklädd! ) tyckte det var riktigt snyggt asså! ;)
sen mötte vi upp Joakim , igen, och följde med till Vänersborg o kollade på deras innebandy match! och den ska man inte snacka om (: men jag,matilda, anna och patrik, joakims pappa alltså, hade riktigt kul uppe på läktaren! :D
sen drog jag o anna hem till Emma o kollade lite på tv o så! :)
kan inte säga annat än att det var riktigt kul igår!! :D

ne, nu ska väl jag hoppa in i duschen, och sen se om jag ska hitta på ngt idag! (:
måste verkligen städa mitt rum, och plugga! fast tyskan kan jag ju, och läsjournalen tar inte så lång tid så! =)


GE MIG SOMMAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar