söndag 21 november 2010

är det verkligen bara jag som känner att vi glider isär...

har nog frågat mig det 200000028 gånger idag. aja.. jag har inte gjort något alls idag, jag har sovit typ hela dagen. sen har jag kollat på film! =) jag har tänkt på en sak. när man är kär, då menar jag riktigt jävla kär (och såhär kanske det inte är för alla) men varför är det så jävla svårt, att berätta hur man känner, och att ens prata med personen?! för så är det för mig, och det är verkligen jätte jobbigt. man blir bara sådär, aah ni vet fnittrig? är det någon som kan förklara det för mig?!

____________________________________

okej, nu är jag trött på det här. du säger att vi är bästa vänner. men så är det inte. du säger att jag stöter ut dig. men det är sååååå jävla tvärtom! har du någonsin tänkt på hur jag känner när du står där, och jag lixom står och kollar på? eller går iväg. NEJ! just det. och nu kanske det låter som om jag tycker synd om mig själv men det gör jag inte. för jag kan gå till andra. men , det är du och jag som ska vara bästa vänner?! det känns verkligen inte så längre. jag önskar att jag kunde ändra på det. jag vill verkligen inte glida isär. du är verkligen allt för mig. jag hatar det här. men pratar inte vi om det här snart, så blir jag galen. men jag vet inte vad jag ska säga. men det är verkligen inte så att det är jag som stöterut dig . det ska du ha klart för dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar