tisdag 16 november 2010

pluggar tyska!

jo tack , och det är väll inte precis det bästa jag vet om jag säger så?!
men det måste göras, så jag gört! men jag fattar inte ett skit. :p
vet ni hur det är att ha tyska, och inte fatta ett litet enda skit av det man jobbar med?
det är iaf riktigt jobbigt! :D
men jag försöker, och jag måste satsa hårdare på skolan.
nu jävlar, nu ska jag höja mitt VG till en högre nivå! MVG, här kommer jag!
nu överdrev jag, men jag vill verkligen satsa, jag måste satsa!

har inte alls vart på humör idag faktiskt.
jo i skolan, för då har jag världens bästa anna och matilda! och massa fler!
men när jag kom hem fick jag reda på att en nära vän till mig har "rymt" och vägrar komma tillbaka, och nu svarar h*n inte på smsen som jag skickar!
jag är jätte orolig. fan.
sen har ja, aa det är massa skit iaf, men jag står på mig!
jag ska klara det här, det är bara idag! :)
kanske ska höra av mig till , jaa. ne det ska jag inte.. får se!
puss så länge! :)

btw: jag sågade mig i armen idag,:o tänkte bara att ni ville veta! :p
det är inte så farligt som det låter, det gjorde inte så ont.
dessutom så plåstrade matilda om mig, med ett stooooooooooort plåster! :) haha, !

den dagen jag slutar älska dig, finns inte i mitt huvud.
                                                 inte heller den dagen jag glömt dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar