onsdag 24 november 2010

cuz no one can replace you, you are the rose of the weeds, I'll never deserve you.

Cuz my hand is your to hold.
when you get lonely you can call on me,
You'll be the answer on my prayer..




har kommit hem från Matulda för en stund sedan. mår sådär skit dåligt nu ,har ont i huvet, halsen och ögonen rinner, och jag fryser som en jävla kyckling! vi har åkt pulka med jakob o filip , eller åkt å åkt så mkt har vi väll inte gjort ? ;) mycket bråk i snön vare iaf! och imorgon blir det skolan för min del, även om jag mår hur dåligt som helst.. får väll hoppas att det blir bättre!
hoppas verkligen det blir skola på fredag, för alla andra också. så jag kan få mina kläder som ligger hos matulda, ! :p


sitter och lyssnar på denna låt just nu..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar