tisdag 30 november 2010

cuz no one can replace you, you are the rose of the weeds, I'll never deserve you.

jajjemän! nu ska jag ringa Matilda , igen! den senila saken har säkert inte pratat med sin mamma än^^ men jag älskar henne så mycket! ♥
har somnat i soffan två gånger, först tänkte jag såhär "-ne, nu ska jag upp och kolla på tv, och plugga lite -" men vad hände? boken hamnade på bordet och jag låg under filten och blunda.. då sov jag i kanske 15 minuter, sen så vaknade jag och sa att jag skulle plugga, men då somnade jag IGEN, fast i 1 h! :o
och jag har världens jävla huvudvärk.. så jag är nog på väg o bli sjuk.. :(
får hoppas att det är bättre imon!
ne, nu ska jag fortsätta läsa orden igen! :D
och det är får bli sista inlägget idag, med tanke på att jag är trött, ont i halsen och huvet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar