söndag 16 januari 2011

äntligen, nu har jag börjat!

har sagt hela veckan att jag ska börja med rummet! och nu är jag igång!
hela bokhyllan och hela byrån är tom , så dom åker nog ut idag skulle jag tro! :)
nu har jag bara garderoben och skrivbordet kvar, och alla andra småsaker som ligger lite överallt! :) men det känns bra, och snart kommer Patrik hem med massa soppåsar, så jag kan slänga all skit som jag har i mitt rum också! (: sen ska jag nog sätta mig och läsa igenom det vi hade i musik , och grammatiken i tyskan, och även läsa lite ur den engelska boken som ska vara inlämnad på fredag'! GAAAAHH, PANIK! sen måste jag göra matte också, fan vad jag kommer plugga. men den här terminen kommer jag verkligen satsa! :D

             jag vill ha sommar! den här sommaren kommer bli
                                   bäst! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar