fredag 7 januari 2011

dålig uppdatering, jag vet . men jag är inte sådär jättesugen på  att blogga idag.
men iaf, har varit och kollat på tapeter till mitt rum ! :) och jag bestämde mig för vilka det skulle bli! :D sjukt nöjd blev jag iaf! (: längtar jätte mkt , eftersom jag har rosa tapeter just nu. -.- att mamma ens kunde gå med på det! men det bästa är att när killen som ska tapetsera mitt rum , han är väldigt bra vän till familjen, när han kommer så är vi i Lofsdalen och åker skidor, vilket är om 2 veckor!!! :D:D och anna ska med mig! (; längtaaaaar!
vi åker alltid dit, typ vartannat år ? ;o men nu har ja inte vart där på 3 år! :O
ååååååhhh hihi!
aja, får se om jag bloggar mer sen.



love/vickan

2 kommentarer:

  1. Snygg header! :D

    Ps, anmäl dig gärna till min tävling där du kan vinna, länk,bild, liten hälsning / beskrivning som sitter i min meny och syns i ca 1 vecka!
    Kika in på bloggen för mera info :)

    Ber om ursäkt om du inte gillar denna typ av kommentar!

    SvaraRadera
  2. Hej !
    Jättefin blogg!
    Hoppas allt är bra med dig
    Kramar

    SvaraRadera