måndag 31 januari 2011

det är ditt underbara leende, dina fina ögon och din snygga kropp som håller mig vaken om nätterna ♥

ohja, happyface! fråga mig inte varför. fråga sofie! men det här är ju kul! :D
hahahah.. håkan hellström , i sommar! oja! loooooove! ;) och andy carroll... snygg man, snygg man! och han kom till liverpool, HAPPY! HIHIH! :D riktig pudding. imorgon blir det inte så mycket uppdatering, matilda älskling ska med mig till Vara då ja ska klippa mig.. och sen vidare för att öva på moppegrejs! :D ohja. kul dag! ;) ska nog även köpa med mig hårfärg hem! och nu tänker ni, ahmen ska du färga håret igen?! svaret är ATT JAAA DET SKA JAG! :D
OCH LJUSBRUNT! :)  thaha. tror jag! (: ska även klippa lugg, oh shit PANIC! men det måste bli av! :) hihi. jag är på bra humör.


jag menar ju detta! vem dreglar inte över honom? dagens snygging. årets snygging! helt klart! ;)
dessutom är han grym. shit ja är kär! men asså, tom ni killar måste erkänna att han är en riktig pudding! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar