måndag 10 januari 2011

svaren!

Anonym sa... gud vilken fin färg du har på håret!! vad har du för färg ?

hallå du, haha tack! tråkigt att jag kanske ska färga håret imorgon då! ;D
hahah, ne men det va snällt. jag tror jag har typ , ne ja vet faktiskt inte! :o kan återkomma med detta!

Anonym sa...

Är du oskuld ?
Har du hånglat?
Vilken stl har du i kläder ?
Favorit mat?
Had du någon pojkvän ?
Är du kär i nån ?
Gillar du Dessie eller nåfon av de andra storbloggarna?


Vad heter din bästavän ?
Favorit kläsaffär ?
1. det tycker inte jag ni har nått med att göra faktiskt! =)

2. jaa, jag har hånglat!

3. jag har ungefär Small- Medium

4.min favorit mat är nog, färsfyllda papriker, farmors och sen Kickis mat, all hennes mat xd

5. nej jag är singel, :D

6. jag vet inte.. faktiskt, tror inte det.

7. hmm ,jag gillar inte Dessie, kisse. men däremot tycker jag faktiskt om Paows blogg. och
gaybloggen. dom står för vad dom tycker. och ljuger inte om deras pengar heller. men däremot kan jag inte säga att dom är "smarta"

8. jag har 4 bästa vänner. Emma Anna och Pernilla, det är "vårt tjejgäng" typ. dom är underbara dom ställer alltid upp , och vi har vart bästa vänner sen 3:an, 4:an ? :) och dom är guldvärda! sen har jag 1 till. men hon är inte min bästa vän, hon är min syster. Matilda, hon och jag blev bästa vänner för nästan exakt 1 år sedan. vi håller ihop vått och tort. iof vi andra med. men matilda och jag är mer "nära" :)

9.hmm , antingen vero moda eller bik bok, i göteborg! :D

Anonym sa...
vilken är din naturliga hårfärg ?
typ mörkblondt, ljusbrunt någon stans där! :D

Elin sa...
vad heter din absoluta favorit låt ? :) 
hmm. jadu, det finns många. men den absoluta favorit låten är nog Imperiet- Märk hur vår skugga. tog bara en som jag aldrig tröttnar på! (:

Anonym sa...
är det dina kompisar som kommer ? (:
nej, det var några vänner till familjen som kom , var faktiskt jätte trevligt! :)

det va då hemskt vad alla är anonyma dåååå! :p nästa gång, skriv erat namn, tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar