måndag 17 januari 2011

who do you think you are, running around leaving scars

I know I can't take one more step towards you
'Cause all that's waiting is regret
And don't you know I'm not your ghost anymore
you lost the love I loved the most
I learned to live half a life
I and now you want me one more time...


skolan sög inte alls! ;) men har värdens huvudvärk. och det verkar som det är något i familjen, både jag sara och david och mamma är lite halvt sjuka. så det suger lite!
och jag får verkligen inte bli sjuk nu innan Lofsdalen! just min tur.
och på onsdag får vi skoltröjerna! :D:D hihih!

sen har jag tänkt på en sak. om jag blir sjuk , så blir jag ännu mer stressad.
eftersom vi har , Matte läxa, So prov, engelska inlämning tills på fredag Musik och tyska grammatik läxa tills på onsdag, och plus det ska jag hinna rensa ut , städa, tvätta taket, spackla och sån skit i mitt rum, innan söndag. hur kommer ja hinna detta?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar