tisdag 4 januari 2011

jag tror den försvinde innan den fanns! :o

åkte till Matilda igår, igen.
fan vad jag är där ofta^^ men jag älskar den familjen, något otroligt!
oh jag blev otroligt glad när jag fick höra att hennes pappa sagt att när jag inte är där saknas det en familjemedlem(a) thihi!

sitter här och ska städ mitt rum, eftersom det kommer folk hit imorgon!
och vi snart ska göra om mitt rum! :D:D så det blir antagligen mer uppdatering sen! ;)
måste bara säga att jag och Matilda är så grymma, vi kan nästan alla repliker till båda skiverna full frys! ;D hahahaha.. underbart! (:

blev precis ägd av simon.. hahahaha.

simon: jag funderar på att lira lite CCOD (?)
Jag: vafan alla är ju beroende av det och black ops ;o
Simon: black ops är ccod lille vän! :p

ooppss! ;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar